12 lipca 2013

12 lipca' 13 - let's begin that story


Cześć skarbki! Założyłem tutaj bloga, po to, żeby nie męczyć się na photoblogu,w sumie to nie była męka, ale chyba poczułem, że potrzebuję czegoś innego. Stąd ta zmiana :) Mam po prostu nadzieję, że nie będzie tutaj wiało pustakami i, że ktoś mnie będzie czytał - bo inaczej będzie mi smutno :(

Czasami potrafię dać w dupę i pokazać na jakim poziomie lenistwa mogę być, ale myślę, że pisać będę regularnie, a jak nie regularnie to chociaż postaram się nadrabiać zaległości.

W sumie moje życie nie jest bardzo jakoś ciekawe, nie kipi przygodami, ale coś tam się na pewno dzieje :)

Także zapraszam was dzióbki i mam nadzieję, że wam spasuje i, że ja nie zawalę :***


Czasami może nam się wydawać, że sypie nam się życie, że jesteśmy najbardziej skrzywdzonymi sierotami na świecie - tak, ja też tak czasami mam, ale kurde najważniejsze się w porę ocknąć: "Kurwa przecież wcale nie jest tak źle, daję sobie radę i innego wyjścia nie ma muszę sobie dać radę". Codziennie każdego ranka wstaję z nowymi wizjami na życie przed oczami, codziennie coś nowego, codziennie coś lepszego. Bo z każdym dniem się uczymy.

Ależ ja głupoty czasami piszę :D haha

Adek :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz