14 lipca 2013

13/14 lipca' 13 - Błędy


Bo jakoś przy Tobie się trzymam <3



Wstałem dzisiaj o 16 - obudziła mnie sms'em Karolina. Oczywiście jak to sobota - sprzątanie.
Wysprzątałem cały dom - w międzyczasie sącząc wino :)
Dzień oczywiście zjebany przez P. bo już mija czwarty dzień jak się nie odzywa. Umówieni byliśmy w piątek, ale nie odzywa się więc tak to wygląda. Napisałem mu kolosalnie długą wiadomość, nawet dwie, które zresztą przeczytał - oczywiście zero odpowiedzi. Gdyby był w porządku, odpisałby przynajmniej i wyjaśnił wszystko. A ja głupi czekam... Nie mam zamiaru ryczeć przez niego, no bo niby dla czego? Nie znamy się, nigdy się nie widzieliśmy - to po co? Ale z drugiej strony jak o tym myślę, łzy zaczynają kapać. Szkoda, że nawet nie znam prawdy, szkoda, że nie wiem co się stało, jaka jest przyczyna tej ciszy :'(

ASK <3
O kurwa! Dzisiejsze pytania, po prostu MIAZGA!!!
Trzeba mieć tupet, żeby prowadzić anonimową wojnę :D Ja gram w otwarte karty.
Anonimki rządzą.

Nie mam fajek ;<
...

Kompletna pustka w głowie. Chciałbym czasami popatrzeć na siebie oczami tych ludzi, którzy mną gardzą, którzy mnie nie tolerują, którzy maja mnie za ścierwo, śmiecia itp. żeby zobaczyć co tak na prawdę ich do mnie negatywnie nastawia, co takiego im robię, że stają na przeciw mnie.

 Adek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz