7 sierpnia 2013

7 sierpnia' 13 - Jak nie w domu.

Nie pisałem ostatnio za wiele, więc muszę się chyba zrehabilitować. Niby został niecały miesiąc do końca wakacji, ale ja nadal czuje, że to daleko... Nie wiem jak wy, ale ja zawsze podczas wakacji chciałem wrócić do szkoły. Ogólnie zapowiada się jeszcze jeden wyjazd wakacyjny, a mianowicie Chorwacja w pierwszym tyg. września i tutaj mam wielki dylemat,  bo mam do wyboru jechać, albo zostać. Niby chcę jechać, bo to jednak Chorwacja + wakacje za darmo :D i wgl i wgl, ale nie chcę ze względu na to, że jest to jednak już wrzesień i parę spraw nie może czekać tydzień dłużej.



Nawiązując też do Paryża - strasznie się przywiązałem do tego miejsca i gdybym miał możliwość zostałbym tam, na pewno mam sobie za cel nauczyć się w szkole francuskiego tyle ile się da, doszlifować angielski i w krótkim czasie, mniej więcej 5 lat, wyjechać tam na dłużej.

Wieża Eiffla nie oszałamia, ale jest w niej coś takiego, wszystko w Paryżu wydaje się być takie piękne, ale tylko na pierwszy rzut oka.
Ale jedno wiem na pewno chcę tam wrócić...

Znowu zacząłem rysować, nie mogłem spać w nocy to wziąłem kartkę, ołówek i samo tak poszło  :)


Co tu jeszcze opisywać? Poza tym, że siedzę teraz praktycznie tylko w domu, to też jeżdżę jak zwykle do BD - nad wodę. W sumie byłem 2 razy dopiero :P

Adek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz