13 listopada 2013

13 listopada' 13 - Medżik.

 Pogoda nie zachwyca...



Byłem dzisiaj w cudooownym miejscu! KsiążKAwiarnia (FANPEJDŻ - FB) - polecam! Jeśli jeszcze tam nie byliście, to już wiecie gdzie się wybrać w najbliższym czasie. Mała, ale czuć, że ma swoje życie. Przytulna, cudowna, mili ludzie, pyszna herbatka i ciacho... Mmm! MAGICZNE MIEJSCE.




Ale tak chronologicznie biorąc się za posta - bo wziąłem się za niego od dupy strony, dzisiaj w sumie dzień normalny, spokojny. Akademia w szkole, ROZMOWA Z PEDAGOGIEM (Kreatywna Krysia tak się owa kobieta zwie, dla waszej wiadomości) - jak ja to dużo opuszczam, jakie to mam marne oceny (ja to wiem "moja droga"), ale to nie wszystko! - PAPIEROSY :3 no ale nic musiałem tego wysłuchać. Nie było, aż tak źle. Wiem tylko tyle, że pasowało by się jednak za siebie wziąć. Po szkole właśnie wpadłem do w/w KsiążKAwiarni, ale przed było jeszcze Deja Vue i w sumie tyle. Jeszcze poznałem psinkę o imieniu Kulka - maskotkę KsiążKAwiarni, byliśmy z nią na spacerze itp. itd. Nie mam głowy do tego posta dzisiaj, jest w ogólne nie zaplanowany, więc może dlatego. Przeważnie jest tak, że muszę obmyśleć co napiszę i to piszę, no ale dzisiaj to dosyć spontanicznie wyszło - po prostu cudowne miejsce i musiałem o nim wspomnieć - i tyle.



Adek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz